Jag är inte teknikens under

Skrev ett långt inlägg om hur dagen har varit och vad vi hittat på idag men av någon anledning försvann allting. Orkar inte skriva om allt men kort och gott har dagen varit helt ok.

Lämnade Vilde på dagis och åkte med Anakin (han var hemma från skolan idag) och Tristan för att titta på nya skor till Anakin. Hittade ett par skor inne på scorett som han gillade men de var lite för stora så vi gick vidare. Träffade på Hanna och hennes 2-månaders gamla son också. Gjorde verkligen ont att se honom och hans små fötter och veta att han var lika gammal som Alastor skulle ha varit om han ahde fötts på bf (föddes ca en månad för tidigt). Efter en fika och en stund senare gick vi dock tillbaka till scorett eftersom att Anakin kläckte ur sig att de var ju kanske inte så stora efter allt, de glappade bara lite. Vi köpte skorna och sedan skulle jag in en snabbis på Lindex för att försöka hitta någon ny tröja till Tyr och Vilde. Efter en stund hittade jag en var till dem och vi åkte hem. I bilen på väg hem frågar dock Anakin om jag inte skulle ha hämtat Vilde på dagis för fem minuter sen. Kollar på klockan och inser till min förvåning att han har rätt. Slänger mig på bromsen och svänger rutn för att åka till dagis istället för hem. När vi kom fram sprang Vilde runt för fullt med de adra barnen och personalen var så förstående, skönt!

så efter allt har det varit en ok dag. Troligtvis för att jag har haft så fullt upp. Dock önskade jag att jag hade hunnit förbereda mig lite på att få träffa Hanna och bebisen. Jag blev så förvånad och chockad så jag knappt fick fram ett ord.  Får se hur dagen blir imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0