Snart julafton

Två dagar till julafton, eller 1,5 beroende på hur man räknas vilket sonen påpekade. ;) 
Ingen julstämning här hemma direkt. Julgran är framme, tomtar är uppe och det är allt minstingarna pratar om men dessvärre är det ju ingen snö och den riktiga julkänslan finns varken hos mig eller Andreas. 
Vi blir en hel del folk i år också..dock två barn för lite. Men de stora barnen är hos mig i år och så kommer mina föräldrar hit samt min bror med familj. Sen är ju bonustjejerna hos oss i år också. 

Så det blir totalt 12 barn och 6 vuxna. Behöver jag säga att det blir trång och mycket julklappar?! Nåja, nästa år blir det inte lika mycket folk. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0