En liten text..

Skrev den här på engelska från början, men översätter den nu till svenska. Inte lika bra, men det kan hända att jag lägger upp den engelska versionen senare..

"Stjärna och prins"
Ingen av oss förväntade det här
vi hoppades på det bästa
men återigen förlorade vi ett av våra barn
Vi förlorade dig

Sorgen omslöt oss
men det var ett tag sen dess
men oroa dig inte, lilla prins
vi älskar och saknar dig fortfarande

Ibland känns allting hopplöst
då tänker jag på dig och din syster
våran lilla prins, och våran lilla stjärna
båda två gjorde det omöjliga
ni fortsatte att leva trots läkarnas besked
ni båda förvånade dem genom att fortsätta leva
och ni lever fortfarande, i våra hjärtan.

Jag vill komma ihåg alla fina minnen
men då kommer jag plötsligt ihåg
att jag aldrig kommer att få fler minnen
Ni är borta
Vi ville ha er, inte bara minnena

Min lilla stjärna. Du lyste upp våra liv med ditt skratt
Min lilla prins. Du tog oss med storm när du t

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hi



stumbled on your page through the name page (looking for ideas for our coming boy), and reading your blog - many tears are falling...



I remembered having read some of this blog:



http://tidigmamma.blogg.se/



and thought you both write very beautifully, open and truthfully about your experiences...and maybe you could find some comfort in meeting over the web....



I am so sorry for your loss, and cannot imagine the emptyness. My thoughts are with you.



S

2008-12-06 @ 14:52:16
Postat av: Lena

Åh, vad vackert skrivit vännen!! Du finns så ofta i mina tankar och än en gång rinner mina tårar längst min kind när jag tänker på dig och dina fina ungar... Det gör så ont i mig när jag tänker på vad Ni, hela din familj, måste gå igen. Förstår att vissa dagar är bättre än andra. men det borde inte ha blivit så här... Ingen människa skall behöva gå igenom detta...



I mina tankar vandrar DU ofta och idag tänder jag ett ljus som skall lysa för dina änglar... Kramar Lena.

2008-12-30 @ 18:56:55
URL: http://minaunderverk.blogg.se/
Postat av: Katherine

Tack så mycket Lena! Du har så rätt i att ingen ska behöva gå igenom detta. Men nu när vi är tvugna gör vi vårt bästa för att hantera det...finns inte mycket annat att göra..



Kram!

Katherine

2009-01-13 @ 17:59:35
URL: http://starlaalastor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0