1 år, 11 månader, 2 veckor och 3 dagar

Så länge sedan är det sen du lämnade oss. Det känns som en hel evighet sedan jag fick hålla dig i mina armar, pussa dig på pannan och säga att jag älskade dig. En hel evighet sedan du titta på mig och log. En hel evighet sedan du sa mamma och pappa. En hel evighet. Det är en sak jag vet och som jag alltid kommer att veta. Nämligen att jag har älskat dig sedan den stunden jag fick veta att jag var gravid. Och jag kommer aldrig att sluta älska dig, aldrig!
Nu är det två veckor kvar, sen är det två år sedan jag höll dig i mina armar, såg dig le mot mig och din pappa för att sedan ta ditt sista andetag och stilla somna in. Du var vacker., det såg ut som du sov... Men det visste vi att du inte gjorde. Vi hade förlorat dig...
Starla 040316-070426

Kommentarer
Postat av: L

Ryser i hela min kropp Dina ord är så vackra... Tänker på Er allt som oftast min vän!! Varma kramar L.

2009-04-29 @ 11:57:56
URL: http://www.minaunderverk-lena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0