Flera födelsedagar

Nu i veckan som varit så har vi haft fullt upp med födelsedagsfirande och det fortsätter i nästa vecka också.
I torsdags fyllde barnens kusin och min systerson N 7 år och på samma dag fyllde även barnen mormor (min mamma alltså) 64. Det har även varit ett par bekanta som fyllt år. Veckan som kommer blir lite lugnare, då är det bara en födelsedag. Min lilla T fyller 8 år! Det känns helt ofattbart att det gått snart 8 år sedan han föddes. 8 år sedan jag fick mitt fjärde barn till mig. Han har vuxit och blivit stor, men samma personlighet har han kvar. Redan som bebis var han bestämd av sig och nu är han lika bestämd! Han vet vad han vill och när han vill det. Och som jag brukar säga är han brutalt ärlig. Han är fantastisk!
Varje dag är jag glad över att jag har fått alla mina barn. De är så olika, så unika, och de lär mig något nytt varje dag. Och även om två av mina barn inte längre finns hos oss så är jag fortfarande glad att jag fått dem. Under den lilla tid jag hade dem hos mig lärde de mig så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0