Och förresten..

Tänkte att det kanske var dags att göra det lite mer offentligt nu? De allra närmaste har ju vetat ett tag, men nu ser jag inte längre någon anledning att hålla det hemligt.
Om allt går vägen blir vi en till i mars! Och tro det eller ej, men den här gången var det faktiskt planerat. ;) Och absolut sista barnet. Det har jag sagt förut, men nu känner både jag och Andreas att det är nog.
Vi är såklart nervösa och oroliga att samma sak som hände Starla och Alastor ska hända igen. Men eftersom att OH inte ska vara ärftligt så är det större chans att vi vinner jackpotten på lotto än att vi drabbas av det igen. Dock kommer ju detta att kontrolleras vid födseln.
BF: 2010-03-06
Vecka: 13+0
Dagar kvar: 194

Kommentarer
Postat av: L

Du har en underlig effekt på mig vännen... Att du alltid får mig till tårar. Men denna gång var det lyckotårar =) Massa grattis!! Håller alla tummar och tår ♥ Kramar Lena.

2009-08-30 @ 14:18:38
URL: http://minaunderverk-lena.blogspot.com
Postat av: Kat

Får ta och skärpa till mig då, något annat än lyckotårar vill vi ju inte ha! :)

Tack för grattiset! :) Kram!

2009-08-30 @ 19:28:15
URL: http://starlaalastor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0