Ingen lust

På sistone har jag inte haft någon större lust att göra någonting alls, allra minst uppdatera här. Jag mår fortfarande inte bättre men försöker att se allt det positiva och verka glad nu när det är jul för barnens skull. Men varje gång jag påminner mig själv om att kämpa för barnens skull så påminns jag också om att det är två barn som jag inte har hos mig att kämpa för. Jag saknar dem så otroligt mycket! Jag fick aldrig chansen att lära känna min egen son och se honom växa upp och bli en egen liten individ. Men jag fick ett par år med S, men alldeles för få år.
Hur som helst så blir det en lugn jul. De fyra stora är hos sin pappa i år och firar jul så plötsligt blev barnaskaran hälften så stor och en ännu större saknad....
Hoppas ni andra får en bra jul med era nära och kära. God jul!

Kommentarer
Postat av: Anne

finns inga ord...

hoppas att julen blev så bra som möjligt.

många kramar från oss. ♥

2009-12-25 @ 17:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0