Inte favoritårstiden..

Hösten och vintern är inte mina favoritårstider. Man kan ju tycka att det borde vara de första månaderna på året som är jobbigast, det är då alla årsdagar är. Och självklart är de jobbiga. Men såhär i vintermörkret finns inget som riktigt lyser upp tillvaron, allt känns hopplöst, och saknaden efter barnen blir tydligare. Den sista veckan/veckorna har inte alls varit roliga.
Det är som att börja om på ruta ett igen, minsta sak kan få tårarna att spruta. Jag försöker rycka upp mig, för barnens skull. Speciellt såhär till jul. Samtidigt vet jag att om jag inte tar mig tid att må dåligt så kommer det slå tillbaka senare och då kommer jag må ännu sämre.
Nu längtar jag till mars så vi får träffa och mysa med Juno. Det är tack vare mina barn som jag orkar ta mig upp på morgonen och det är tack vare dem jag orkat kämpa och fortfarande kämpar!

Kommentarer
Postat av: L

TANKAR KRAMAR OCH STYRKA ♥♥♥♥

2009-12-17 @ 20:17:50
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0