Grattis i förskott Alastor och Anakin!

Imorgon fyller två att världens härligaste killar år. Anakin, min äldsta son, fyller 13 år. TRETTON ÅR sedan jag blev mamma för första gånger! Herregud..känns som jag nyss höll honom i mina armar och var så stolt över honom. Imorgon fyller även Alastor ett år. Han är inte med oss för att fira det, men han blir inte bortglömd! Jag minns det som om det var igår när han föddes och jag fick se honom för första gången. Var han verkligen vår? Denna underbara och troligt söta lilla kille, det kunde han väl ändå inte vara? Snabbt ut hade han ju också, han skulle ju inte komma förrens i februari! Men han tyckte väl att storebrors dag var en bra dag. Och vi håller med, 14 januari har funkar i snart 13 år att fylla år på för Anakin. Det är en beprövad dag. Varför bryta ett vinnande koncept tyckte nog lillebror? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0