Alla hemma

Mina fyra kom hem från sin pappa förra veckan. Herregud vad jag saknat dem! Två veckor är för mycket ;) Den här veckan har vi åkt på lite kortare äventyr, försökt hitta på lite saker barnen kunde tänkas gilla. Vi har t.ex. varit på landet och på grönan. Grönan tyckte barnen var lika kul som vanligt och min lilla attityd-kille T blev förstås vansinnig när han inte var tillräckligt lång för att få åka samma sak som storebrorsorna. Och Vilde gör verkligen skäl för sitt namn! Han är mer vild än någonsin och jag skulle behöva åtta armar och tjugo par ögon till bara för att hålla ögonen på honom! :)
Nu i veckan blir det en tripp till Åland också. Dock inte med dom två minstingarna. De större barnen behöver få uppmärksamhet utan vilda småsyskon i närheten. Så ser ni några speciellt vilda barn på en ålandsbåt så lovar jag att dom varken är föräldrarlösa eller kriminella busar - dom är mina. ;) Likaså om ni ser ett blondt litet yrväder på fast mark - då är han också min.
Det är konstigt hur jag lyckats få dom vildaste men också världens mest underbara barn. Varenda en av dom är bäst i världen. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0