Godis, på en måndag?

Tyr och Vilde lyckades hitta en godispåse i ett av skåpen (hade jag inte lyckats gömma den bättre?) och visade stolt upp sitt fynd. Och sen sa T; Nu ska vi äta godis! 
Och när jag försökte påpeka att de redan ätit godis så det sprutat ut genom öronen på dem i helgen så påminde han mig om något jag minns allt för väl, nämligen att jag sagt att på sommarlovet får man äta lite extra godis. ;) Skulle aldrig ha sagt det! Eller så skulle jag ha lagt till att det är vi föräldrar som får äta lite extra godis. ;) 
Hur som helst rök den godispåsen som jag hade tänkt spara *s* T och V satt och mumsade i sig godiset när de satt och kollade på Ice Age. 

Annars har det inte hänt speciellt mycket här hemma på sistone. E (bonusdottern) har varit och hälsat på en kompis på Öland, och andra bonusdottern var på Gotland och hälsade på en kompis. Det verkar som att Tristan har fått en tillväxtspurt också..Han är 2,5 (imorgon åtminstone!) år nu men känns betydligt större. Tack och lov "pratar" och låter han inte i närheten av lika mycket som V och T gjorde i samma ålder (och fortfarande gör!). Tristan verkar vara en lite lugnare och blygare kille, men han har väl bestämt sig för något så SKA det bli så också! ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0