Får fnatt..

Nu har det varit dåligt väder i 2-3 dagar! Det har regnat konstant sedan igår förmiddag. I vanliga fall hade jag inte klagat på lite regn, men när alla barnen är här hemma, ingen vill vara ute och alla går varandra på nerverna, då klagar jag! ;) Mina stora killar L och A sitter och spelar xbox och T är förstås vansinnig för att han inte får vara med. Visst vore det ljuvligt om man alltid fick vara med?! Men jag förstår A och L också. A är ju 13 och L blir 12 om två veckor, då är lillebror som blir 8 i slutet på augusti inte så populär! Bonusdöttrarna och min E håller på dansar eller nåt *s* Ska försöka komma på något för T att göra också, annars har vi ett tredje världskrig här hemma om en stund. Och så ska jag skicka iväg  gubben och småkillarna att handla..fast just nu verkar det ganska lockande att göra det själv och komma ut härifrån ;) 
Får hoppas att det blir bättre väder nu när ungarna har sommarlov. Regnar det hela sommaren som vanligt så vet jag inte vad jag tar mig till. ;) Skickar ungarna med DHL till lappland? Nä. Jag skickar nog mig själv till varmare breddgrader isåfall! ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0