Fördomar

Jag måste säga att många fördomar är roliga. Faktiskt! Många gånger kan jag knappt hålla mig för skratt för att de är så dumma! Har många gånger hört fördomar om vad folk tror om mig och Andreas (och Matte) baserade på hur vi skriver, vad våra barn heter, våra åsikter i vissa frågor etc..
Och jag bara skrattar åt det. Än har ingen ens kommit i närheten utav sanningen! Fast det är ju rätt kul att höra vad folk tror...

Och efter att ha undersökt saken på aff så kan jag konstatera att det är synd om mina barn. 
"Om dessa namn finns inom en och samma familj så får man nästan gratulera till den värsta kombinationen jag någonsin skådat. Så många barn med hiskeliga namn lär bli kända vida omkring och då har de väl lyckats på barnens bekostnad.."

Ja vad säger man. Rätt komiskt. Faktiskt. ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0