Ibland får jag till det!

Idag är jag nog väldigt lättroad! Läste igenom en gammal tråd på aff där en tyckte att det var hemskt att man kunde välja att ge sin son namnet Lucifer. Själv tycker jag att det är rätt komiskt ur vuxna människor förvandlas till småbarn som blir rädda för satan när dom hör ett NAMN? Nåja, min son är ju åtminstone ingen djävul. ;) Men denna person frågade mig sedan (efter att jag sagt att min son heter det..) om jag visste att namnet Lucifer var förknippat med satan etc innan han fick sitt namn.. och mitt svar blev tydligen..
-Nej, jag är helt outbildad. :D ;)

Nu när jag skriver det låter det inte alls kul men jag började skratta när jag läste mitt eget svar. Är man lättroad eller är man?! 


Kommentarer
Postat av: L

ASG Det VAR kul =D

2009-06-15 @ 19:19:17
URL: http://minaunderverk-lena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0