Saknade barn

Igår var det dags att säga hejdå till mina äldsta underbaringar, för den här gången. De skulle hem till sin pappa och jag kommer inte att träffa dem på, hör och häpna, två veckor! På lördag åker de nämligen utomlands en vecka. Fast...jag kanske kan få in något besök innan lördag? ;) Förmodligen kommer väl någon av ungarna på i sista sekunden att dom har glömt något här hemma *s*
Mina två extra underbaringar, Andreas döttrar, kommer inte heller vara här hemma på två veckor. Utan det blir istället jag, Andreas, Vilde och Tristan. Nu ska här lekas Svensson liv! ;) Blir nog lite sola, bada och annat som barnen kan tänkas tycka om. Får hålla tummarna att det blir fint väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0