1 år sen

För ett år sedan höll jag honom i mina armar. Jag visste att det inte skulle gå länge...han hade kämpat från den dagen han föddes och varit med om så mycket redan. Jag kände på mig att det var hans sista dag. Men det gjorde ingen av oss mer beredd på sekunden då han öppnade sina ögon, tittade på oss och sen drog sitt sista andetag.
Vi vaknade tidigt imorse. Kollade på klockan och tänkte tillbaka..väntade på att klockan skulle slå samma tid..tittade på varann och kände samma tomhet. Utan dig saknas det ett barn. Utan dig blir det då många fler tårar..
Du kom till oss då vi inte var redo att få ett till barn. Vi hade precis förlorat din storasyster...men tack vare dig lärde vi oss se det goda i livet igen, vi fick ännu en anledning att kämpa vidare. Sen hände samma sak dig..
Det finns ingen rättvisa. Men vi vet att du var en underbar liten kille. Du var våran lilla kille. Vi saknar dig otroligt mycket...

Kommentarer
Postat av: Lena

Kramar om hårt Sänder massor med kramar, styrka och tankar. Tänder ett ljus för lilla A idag...

2009-03-21 @ 21:58:28
URL: http://www.minaunderverk-lena.blogspot.com
Postat av: Katherine

Tack så mycket!

Dagen blev ändå ganska okej. Och tack för kommentaren till Starla också. Hon hade älskat uppmärksamheten..s

Hoppas ni har det bra



2009-03-23 @ 15:44:52
URL: http://starlaalastor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0