Snuvad på konfettin?

Våffeldagen idag. Och det hade självklart alla barnen längtat efter. Själv tyckte jag inte att det fullt lika lockande att stå och laga våfflor till halva sveriges barn. Jag har ju ett par stycken. ;)

Men precis när jag tänkte sätta igång ringer Andreas som säger att han köpt med sig kinamat för att barnen gillar det. Bra tycker jag, men barnen håller inte med. Plötsligt fick jag väldigt många griniga 3-åringar här hemma. :D

Och de som brukar älska kinamat tröck i sig det under tystnad idag, blängde lite surt på Andreas och ilade sen iväg in på sina rum.

Och stackars Andreas vet inte vad han gjort...misstänker att han kommer att få stå och göra våfflor i helgen. Jag klarade mig undan i år! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0