Länge sen

Det var ett tag sedan jag skrev någonting nu men det har inte hänt någonting utöver det "vanliga". Rätt skönt faktiskt, att bara få vara utan att det händer någonting hela tiden! Det som hänt dock är väl att bonusdottern E har fyllt 15! Stor nu! Likaså fyllde min systerson och barnens kusin Emanuel 4 år för en vecka sen. 
Och det som kommer hända snart är väl diverse skolavslutningar, jobba, försöka få allting att gå ihop, och nu i sommar kommer min bror med familj hit ner. Man träffas alldeles för sällan när man bor så långt ifrån varandra! Men det ska bli kul, för barnen också. Fler jämnåriga att leka med och om jag känner Estelle rätt så kommer hon att försöka kidnappa lilla A som inte ens hunnit fylla ett år rätt. "Bebiiiiiiis" ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0