Firat V

I tisdags hade vi en liten kille här hemma som fyllde 4 år. Tänk att det redan nu har gått fyra år sedan han föddes, det känns som igår! Samtidigt vet jag ju att det inte alls var igår, han har ju redan blivit storebror två gånger om! Lillkillen var överlycklig över alla paket! Massor av bilar förstås, precis som han ville.
Annars flyter det mesta på rätt bra här hemma nu. Jag mår lite bättre, men det går upp och ner rätt mycket fortfarande. Jag läste även en bra artikel idag som jag tyckte stämde så bra. Har man många barn måste man göra allt som andra föräldrar gör, och lite till, för att inte få onödiga kommentarer. Man måste hela tiden jobba hårdare för att visa att man kan. Vill ni läsa artikeln kan ni göra det här: http://www.alltombarn.se/foraldraliv/en-del-tror-att-vi-ar-samre-foraldrar-1.29888

Kommentarer
Postat av: L

Dom är bara avundsjuka!! Tar man bara hand om sina barn och älskar dom villkorslöst så är det väl fantastiskt!! Men när det kommer till att ta hand om sina barn så gäller det ju samma om man har 1, 5 eller 10 barn. Massa kramar L.

2009-11-23 @ 22:10:57
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0