Jag och teknik...

Som de flesta vet vid det här laget så fungerar jag och teknik inte speciellt bra tillsammans. Det fick jag bevis på för bara en liten stund sedan. Det är många som har en "baby ticker" på sin blogg/hemsida och jag tänkte prova samma sak. Men inte tusan fick jag det att fungera! Det är väl helt enkelt inte meningen att jag ska ha en. Men vill ni se hur många dagar det är kvar och få en liten aning om hur Juno växer kan ni istället kika på länken nedan. Det är 118 dagar kvar till Juno är beräknad! Vi får se ifall hon kommer i tid eller inte. Med mina två äldsta gick jag över tiden (+7 med A och +1 med L), E kom på bf och T två dagar innan bf. Starla gick jag också över tiden med (+2) och de tre sista har kommit innan bf. Alastor kom ju en hel månad för tidigt! Huvudsaken är ju att hon mår bra, inte när hon kommer. Men vi får ta och prata lite allvar med henne så att hon förstår att hon ska försöka hålla sig borta från diverse årsdagar och sina syskons födelsedagar. Anakin blev sådär lagom glad när Alastor föddes på hans födelsedag.... ;)
Nedräkningen: http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Kat&year=2010&month=3&day=2&babycount=1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0