Sjukstuga

Här hemma har vi sjukstuga just nu. Det är bara de två minsta som vi har här hemma den här veckan, men vi är alla sjuka. Jag hostar, har ont i halsen och känner mig riktigt trött, samma sak med V och Andreas. T mest utav oss och han har också feber. Inte kul någonstans!
Jag är dålig att svara på era kommentarer. Jag läser dem alltid, men verkar alltid glömma bort att svara på dem, fy skäms på mig! Men jag vill ta tillfället i akt och tacka så mycket för alla kommentarer som trillat in på sistone.
Sedan hörde jag också en liten fågel viska i mitt öra att ni vill se magbilder? Några magbilder är tagna, och jag ska verkligen försöka ordna fler bilder på både magen, mig själv och barnen. Jag förstår att ni är nyfikna - jag är ju nyfiken på er som läser också!

Kommentarer
Postat av: L

Åhhh så VACKER ♥♥♥

2009-12-01 @ 20:35:12
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0