Jag kunde inte låta bli

Jag kikade runt lite på nätet, bland annat efter nya kläder till barnen. Det är så smidigt att handla på nätet! Hittade lite nya tröjor och byxor till barnen, men också något till vår absolut minsta älskling. Jag har inte vågat köpa något till henne än. Om något går fel igen så kommer det kännas ännu jobbigare att se sakerna/kläderna som var tänka till henne. Men idag tänka jag att det är skit samma. Går något fel så är det en fjärt i rymden jämfört med den andra smärtan och sorgen. Dessutom varken kan eller vill jag gå omkring och oroa mig för att något ska hända henne. Så idag slog jag till. Jag kunde inte låta bli. Otroligt söta kläder - och de är rosa! Det var ett par år sedan jag fick köpa rosa bebiskläder till mitt eget barn.
Juno kommer att bli världens finaste lilla bebis. Men så säger väl alla (blivande) föräldrar!

Kommentarer
Postat av: L

Juno, vad fint!! Och den dressen var alldeles bedårande =) Tjejbebiskläder är allt bra söta <3

2009-10-17 @ 23:22:27
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0