Mera bebis

Nu när jag väl bestämt mig för att börja handla saker till bebis så bara kliar det i fingrarna efter att få handla! Jag funderade ett par gånger om overallen passar på en liten tjej med tanke på att den är grön. Men det vore ju tråkigt om färger var reserverade för ett visst kön. Kan mina söner ha rosa tröjor så kan mina döttrar ha grönt!
Jag frågade Estelle vad hon tyckte och hon gillade den. Men påpekade att vi skulle bli tvungna att hålla ögonen på bebis ännu mer. Vilde älskar dinosaurier och om Juno hade på sig overallen så trodde E att det kunde vara en viss risk att Vilde "kidnappar" sin lillasyster! Vi får väl se!

Kommentarer
Postat av: L

Bedårande!! Klart att Juno skall ha den =) Men kan du inte lägga ut lite magbilder och så på dig. Vill ju se!! Och mer bilder på hela dig med förresten. Är ju jättenyfiken på dig. Känns ju som om vi känner varandra nästan och ändå vet jag inte hur du ser ut... Skumt är det!! Massa kramar L.

2009-10-17 @ 23:27:00
URL: http://lenalarssons.blogg.se/
Postat av: Kat

Tack! Ja jag tycker att den var riktigt söt, och de andra rosa kläderna också!

Jag ska försöka lägga ut lite mer bilder, både på mig och magen! Jag måste verkligen skärpa mig med magbilderna. Glömmer bort att ta bilder och samtidigt vill jag ju gärna ha bilder från sista graviditeten! Det kan vara kul för barnen att se när de blir äldre också, åtminstone har mina stora tyckt det även om de tycker att det är lite pinsamt också.. ;)

Kram tillbaka!

2009-10-17 @ 23:46:44
URL: http://starlaalastor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0