Sjuka barn

Det är ganska så lugnt här hemma. Vi har ju bara V och T hemma och båda är just nu förkylda och trötta. T vill mest sova, vila och bara mysa och V vill också sova men han spelar mer än gärna olika datorspel och tittar på film. men vi får hålla tummarna för att båda två blir friska snart och att de inte smittar ner oss andra. :)
Fast å andra sidan har jag inget emot att bli lite sjuk. Det låter förmodligen konstigt, men skulle jag bli sjuk så skulle jag åtminstone ha någonting att skylla på. Just nu är jag så trött så jag inte vet hur jag ska klara mig igenom dagarna, jag är het virrig..jag kan tro att det är fredag när det i själva verket än måndag, jag kan tro att det är slutet på månaden trots att det är flera veckor kvar dit...Ja ni hör ju själva. :-) Tills vidare får jag skylla på graviditeten!
Det började för övrigt att snöa här idag. Barnen blev lyckliga - deras mamma inte fullt lika lycklig. Jag kände hur humöret sjönk i botten och hur allt genast blev mycket tråkigare. Kyla, blåsigt, snö, blött...Nej jag gillar inte snö. Förutom i december, då är det helt okej! ;)
Snön låg kvar ett par timmar, men den är borta nu. Jag hoppas att det dröjer ett tag innan det snöar igen!

Kommentarer
Postat av: L

Åhh, vilken fin header!! Hoppas att du snart piggnar till vännen. Kramisar L.

2009-10-17 @ 20:11:51
URL: http://lenalarssons.blogg.se/
Postat av: Kat

L: Tack så mycket! Jag känner mig lite bättre så det är ett litet steg i rätt riktning! Kram

2009-10-17 @ 20:22:10
URL: http://starlaalastor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0