Det efterlängtade ultraljudet

Vill börja med att tacka med kommentarerna, både på se nyare inläggen och de som är från en tid tillbaka. Jag är dessvärre dålig på att svara, men jag läser dem alltid!

Idag var vi hur som helst på det efterlängtade ultraljudet. Och vi var båda två mer nervösa än någonsin innan inför ett UL. Med Starla visste vi inte att något var fel tills det att hon föddes, och med Alastor intalade vi oss att det inte kunde hända två gånger...Men det kunde det.
Bebisen verkade må toppen! Låg och vinkade och verkade trivas alldeles utmärkt! Om vi skulle ta reda på könet eller inte är något vi har funderat kring, men vi bestämde oss för ett tag sedan att om det gick att se så ville vi veta. Och vi ska få en alldeles perfekt liten flicka! Fick även ett nytt bf datum, 2/3. Flyttad åt rätt håll!
Det känns extra kul med en till liten tjej. Jag har ju bara två döttrar, varav den ena jag har varannan vecka och den andra kommer jag aldrig få hålla i mina armar igen. Jag och Andras har två perfekta småkillar tillsammans, så vi hade hoppats på att sista barnet skulle bli en flicka. Men nu kommer den nödvändiga ursäkten; vi hade förstås blivit glada över en liten kille också!
Och vips så löste sig namnproblemet också. Det blir en Juno!

Kommentarer
Postat av: L

Ohhh vad underbart!! GRATTIS =) Och en lillasyster med, precis som jag trodde... Hi hi hi!! Tänker på Er ofta. Massa kramar.

2009-09-25 @ 23:42:14
URL: http://lenalarssons.blogg.se/
Postat av: Michelle

Gud vad kul! Grattis!

2009-09-26 @ 11:09:50
Postat av: Ammi

Grattis till flickan! Håller tummarna så hårt det bara går att allt går vägen! Det förtjänar ni! :)

2009-09-27 @ 13:35:36
Postat av: Fredrika m J & F

Grattis vännen! Hade det på känn att det var en tjeja! Kan tänka mig att tjejerna där hemma är glada! Tusen kramar och lyckoönskningar!

2009-09-29 @ 20:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0