Otålig

Det här är ju inte min första graviditet så jag borde ju vara van vid det här laget..men det är jag inte! Jag är redan otålig och går och räknar ner, och då är det ändå väldigt långt kvar. Jag vet inte riktigt hur jag ska stå ut tills i mars med den här nyfikenheten, otåligheten och ovissheten. Trots att jag intalar mig själv att inte vara orolig så är det svårt att låta bli att oroa sig för allt som kan gå fel...



Beräknat ankomstdatum:  2010-03-06

Du befinner dig nu i vecka: 14+1
Dagar kvar tills bebisen kommer: 185

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag bara skakar på huvudet när jag läser din blogg.

Overkligt.

Helt jävla overkligt.

2009-09-01 @ 18:56:39
Postat av: L

Din underbara baby kommer att vara perfekt och frisk med. Det är på tiden att Ni får lite lugn och ro i Erat liv... Eller ja, hur lugnt kan det vara med alla underverken?! ;) Men du förstår nog vad jag menar =) Håller alla mina tummar och tår!! Massa kramisar L.

2009-09-04 @ 21:59:54
URL: http://minaunderverk-lena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0