Jag har åtminstone en duktig bebis...

Ibland hänger hjärnan inte riktigt med. Jag planerar och planerar, men glömmer ändå bort hälften. Och snurrigt kan det också bli ibland! Jag är en hejare på att blanda ihop saker och ting. Som igår när vi skulle åka och handla så fick jag alla barnen att sätta sig i bilen och precis när jag själv hoppat in i bilen säger Enya "men mamma, ska inte Luci med?". Konstig fråga tyckte jag, han satt ju i bilen! Men när jag vände mig om såg jag honom inte. Däremot kom han precis ut genom ytterdörren. Oops! Det är lätt att glömma bort de större barnen ibland. ;-) De är ju så stora att de klarar saker och ting själva, och ibland händer det tyvärr att jag tar saker och ting för givet och senare inser att jag kanske inte borde ha gjort det...
Men, jag har åtminstone en duktig bebis! Igår sov hon hela natten för första gången! Hon är så otroligt lik Starla, både utseendemässigt och personlighetsmässigt. Starla log och skrattade hela tiden, vilket även Juno gör. Sitter man och kollar på henne fyrar hon av det ena leendet efter det andra!
Sedan sist jag skrev har det också blivit en del kalas. Min syster fyllde 35 i slutet på mars, Andreas bror har fyllt år, och idag fyller Andreas år! Med tanke på påsken så firar vi bara med familjen idag, nästa helg kommer lite släktingar och firar honom. Juno tänkte slå på stort och verkligen fira sin pappa idag, med en spya rakt i ansiktet! *S* Och tänk att jag är lika kär i min gubbe fortfarande efter dessa år! Han är världens bästa make :-)
Och snart fyller jag själv år också, tillsammans med min brorsdotter (vi fyller ju år på samma dag...). Jag vill inte tänka på att jag snart har blivit ett år äldre. Men det spelar ju inte så stor roll egentligen. Jag har lyckats med så mycket i mitt liv. Jag har fantastiska ungar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0