21 dagar kvar

Idag är det bara 21 dagar kvar tills vår lilla tjej är beräknad att komma till oss. Och för min del får hon gärna komma tidigare! Ont när jag rör mig, ont i ryggen, jobbiga förvärkar, kan inte sova ordentligt..
Så nu får hon gärna komma! Syskonen längtar och undrar också när hon ska komma och Tristan frågar i stort sett varje dag när hans bebis ska komma :-) Vi spekulerar också i vem lillasyster kommer vara lik. Alla är överens om att hon troligtvis är blond och majoriteten gissar på att hon kommer vara liten medan Vilde tror att hon är en "tockis" ;)
Vi bad även syskonen gissa på när lilla Juno kommer och hur stor hon kommer vara. Dessa gissningar tänkte jag lägga upp i ett senare inlägg. Är det någon annan som vill gissa så är det bara att svara på frågorna nedan och skriva det som en kommentar så fyller jag i era gissningar också! BF är 2/3.
När föds Juno?
Vikt och längd?
Övrigt?

Kommentarer
Postat av: Fredrika m J & F

Snart är hon hos er, er lilla tjej!

Jag gissar på att hon kommer den 4/3, väger 3400 g och är 50 cm!

2010-02-09 @ 15:40:13
Postat av: Michelle

Då gissar jag på att Junis kommer 28 februari och att hon är en liten plutt (förlåt V!) på 3100 gram och 49 cm!

Hälsa barnen från tant Micha! Vi saknar er!

2010-02-09 @ 16:28:30
Postat av: Ingrid

Vad skönt att det är så kort tid kvar.

Jag gissar på att hon är punktlig och kommer på bf och att hon är lite större än väntat; 3700 g och 52 cm.

Jag har förresten ny blogg, jag skickar adressen i ett mejl till dig.

Må gott!

2010-02-10 @ 18:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0