En tur till sjukhuset

I torsdags slog det mig att det var ett tag sedan jag kände Juno sparka. Jag försökte slå bort det under dagen och tänkte att hon antagligen bara sov eller inte rörde sig så mycket...Men när jag runt middagstid fortfarande inte hade känt någon tydlig spark bestämde vi oss för att åka in till för att kolla om allt var bra med vår lilla tjej.
Bilturen till sjukhuset var inte rolig. alla tankar och funderingar. Var det redan för sent?? Varför sparkade hon inte??

Fick göra ett ul och se vår lilla tjej. Lättnad! Hon verkade må toppen! Vi fick vara kvar en stund för lite prover och undersökningar innan vi fick komma hem och precis innan vi satte oss i bilen hem bestämde sig Juno för att verkligen bevisa att hon mådde bra genom att ge mig en riktig hård spark!

Phu...Vår lilla tjej skrämmer ihjäl oss!

Juno är en lugn liten fis som inte sparkar så mycket, men nu verkar hon åtminstone ha förstått att hon måste sparkas för att mamma och pappa inte ska bli oroliga. :) 29 dagar kvar till bf...Får se ifall hon kommer innan eller efter. Eller kanske på självaste bf dagen?

Kommentarer
Postat av: L

Oj vad du skrämde mig nu vännen, när denna rubriken kom upp i ett mail till mig :/ Har dug ju på bloglovin så jag får ett mail varje gång du uppdaterar bloggen. Kanon!! =) Underbart besked i alla fall. Och uppdatera gärna så mycket du orkar för här i Uddevalla sitter några fans och hejjar på Juno med =) Massa kramisar.

2010-02-01 @ 23:27:43
URL: http://lenalarssons.blogg.se/
Postat av: Kat

Inte meningen att skrämmas! :)

Ja riktigt skönt att allt var bra med Juno och hon har nog förstått att hon måste sparkas och röra på sig för att mamma och pappa inte ska bli oroliga. Efter turen till sjukhuset har det sparkats som aldrig förr... ;)

Kram kram

2010-02-02 @ 13:21:44
URL: http://starlaalastor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0