12 dagar

Om tolv dagar fyller två av mina söner år. Stora A, min äldsta son, fyller 14. Och lilla A, yngsta sonen, skulle ha fyllt 2 år.
Det känns otroligt att det redan har gått 14 år sedan jag blev mamma. Är det verkligen så lång tid? Det känns som han föddes igår! Samtidigt är det så mycket som har hänt under de senaste 14 åren som får det att kännas som att det var ännu längre sedan. Min stora kille! Han är så fin. Så omtänksam, snäll, ödmjuk, rolig...Han är allt jag kunnat önska mig!
Och lille A, som hade bråttom ut. En månad för tidigt och dessutom på storebrors födelsedag vilket han var måttligt glad över! Men du kom, och du virade oss alla runt ditt lillfinger. Saknaden är enorm och det känns som att det var tusentals år sedan jag höll dig i mina armar. Men du var älskad från första stund, och vi kommer fortsätta att älska dig livet ut.
Kan inte någon stanna tiden? Mina barn börjar bli stora! ;)

Kommentarer
Postat av: Fredrika m J & F

Tiden går fort! :)

2010-01-07 @ 19:14:12
Postat av: L

Hur mår du min vän?? Minns dagen som om det vore igår då lilla A föddes. Du blev ju först utav Oss då han hade så bråttom ut. Lilla fina killen!! Tänker på dig massor. Natti min vän.

2010-01-18 @ 23:52:27
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0