Bortskämd flicka...

Juno är så bortskämd trots att hon inte ens är född. Kläder och prylar droppar in från alla möjliga håll - Tack Tack till er! Och som mamma (och pappa!) så är det inte så lätt att hålla i pengarna när man ser så fina bebiskläder. ;) Jag skyller på att det är extra kul att köpa till henne, det var ju ett tag sedan vi hade en liten tjejbebis..
Och för att jämna ut det hela är det ju tur att vi har ett par pojkar här hemma som fyller år i januari. ;) Kläderna nedan är till Juno och Tristan...Ni kan nog gissa vems som är vems.... ;)
När jag såg barbamamma kläderna var jag tvungen att köpa dem, jag går ju under namnet barbamamma nu för tiden...Tackar min barn och käre man för det nya smeknamnet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0