Glad Juno & Ledsen mamma

Juno är en väldigt lätt och snäll bebis. Hon skriker inte mycket utan gnyr mest och hon sover riktigt bra på nätterna. Och det absolut bästa är att hon är VÅR och att hon mår BRA!
Men idag är det ingen rolig dag. Idag är det två år sedan jag höll Alastor i mina armar och såg honom dra sitt sista andetag. Tänk att det har gått två år utan honom nu. Två oändliga år som flugit förbi. Två år av bottenlös sorg och saknad. Två år av ångest och längtan. Vår älskade lille prins, vi saknar dig! Vi önskar att du var här hos oss och att du fått träffa Juno, och att vi fått chansen att se dig växa upp och bli en egen liten individ. Vi önskar så mycket, men fick så lite...

Det är tur att vi har din syster hos oss som gör varje dag lite lättare, tillsammans med resten av syskonen. Vi älskar och saknar dig. Nu och i all oändlighet. Älskade prins!

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Älskade vän..Jag kan inte ens föreställa mig hur jobbig gårdagen måste ha varit! Skulle jag förlora Kaleb eller Douglas så vet jag inte hur jag skulle överleva! Du är så otroligt stark och du är en underbar mamma, till alla barnen.

Tänker så på dig och din familj! <3

Kram Kram,

Gabbi

2010-03-22 @ 21:27:18
Postat av: L

Finaste finaste du... I mina tankar vandrar du, det vet du. Styrkekramar i massor till hela familjen. Juno är bedårande. Jag är övertygad om att både Starla och Alastor finns i henne ♥

2010-03-23 @ 20:15:40
URL: http://lenalarssons.blogg.se/
Postat av: Kat

G: Man klarar det man måste...Jag har de andra barnen att leva för :-) Hade jag inte haft dem så ahde det med all sannolikhet sett annorlunda ut..



L: Ja S & A finns säkert med oss alla på ett eller annat sätt och ibland gör Juno vissa miner så att hon blir läskigt lik storasyster...!



Tack båda två...ni är underbara! :-)

2010-03-23 @ 22:11:01
URL: http://starlaalastor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0